środa, 28 lutego 2018

Molly Doll #1

Poczyniłam włóczkowe i przydasiowe zakupy i się zawzięłam że w końcu spróbuje zrobić swoją pierwszą laleczkę amigurumi. Wybrałam Molly Doll ze wzoru Amigurumi Today (darmowy wzór w języku ang). Ja poszłam trochę na łatwiznę bo skorzystałam z grupy facebook-owej i zdobyłam opracowany wzór w języku polskim. Jak dobrze że są tak uprzejme osoby które dzielą się z innymi swoją pracą. Dla mnie to ważne bo jestem początkująca w kwestii czytania wzorów szydełkowych.
Tak się przygotowałam do zrobienia laleczki (jest tu wszystko co potrzebne+ kilka nadprogramowych przydasi ;p):


Stopniowo Molly już powstaje:



Nie jestem mistrzynią w szydełkowaniu, dopiero się uczę. Zanim udało mi się połączyć nogi to spędziłam multum czasu na wyszukaniu zrozumiałego dla mnie filmiku na youtube ;p no ale podołałam. Staram się być dokładna i jak narazie idzie wszystko zgodnie z planem bez pomyłek. Zobaczymy jak wyjdzie. Sama jestem tego ciekawa :P 
Pozdrawiam cieplutko :*

12 komentarzy:

  1. Zapowiada się śliczność

    OdpowiedzUsuń
  2. Wspaniałe zakupy - kolorki włóczki zachwycają!
    No i bardzo jestem ciekawa tej laleczki - zapowiada się pięknie.
    Ps. Wiem, o czym piszesz z tymi nogami, bo gdy robiłam Rydera z "Psiego patrolu" dla synka, to też się namęczyłam. Możesz go zobaczyć tutaj:
    http://anowo.blogspot.com/2016/06/dla-synka.html

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki :) własnie takie pastelowe kolorki najbardziej do mnie przemawiają :)
      Podglądnęłam Rydera.. też się musiałaś nagimnastykować, najwięcej pracy zawsze jest z detalami które nadają zabawce charakteru.

      Usuń
  3. Wow, laleczka będzie wspaniała, perfekcyjnie szydełkujesz, czekam na dalsze postępy :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Dziękuje :* staram się jak mogę ;p

    OdpowiedzUsuń
  5. Jak na początkująca pięknie szydelkujesz.Super dobrana kolorystyka.Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  6. Zapowiada się śliczna lalka.
    Jeśli mogę coś podpowiedzieć, to myślę, że do tego zestawu przyda Ci się jakiś patyczek do środka. Moja Molly bez tego trochę się kiwała :))
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  7. O szydełku nie mam pojęcia, ale doceniam piękno każdego rękodzieła :) Lala zapowiada się cudownie!

    OdpowiedzUsuń
  8. zapowiada się ciekawie :)
    uwielbiam te włóczki za ich miekość i delikatność :) własnie robię z nich kocyk dla synusia :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Aha...początkująca! To całkiem jak ja, tylko moje ściegi szydełkowe daleko za Twoimi! :)
    Ja też ostatnio poczyniłam swoją drugą i trzecią maskotkę amigurumi :) Wciąga!

    OdpowiedzUsuń
  10. Witam a gdzie znajdę opracowany wzór w języku polskim?

    OdpowiedzUsuń
  11. Witam a gdzie znajdę opracowany wzór w języku polskim?

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...