niedziela, 25 lutego 2018

Szydełkowe cudaczne kulki

Cześć i czołem!
Dziękuje za taki miły odzew pod moim pierwszym postem, myślałam że nikt mi tu nie zaglądnie ;p
Ja tak sobie w wolnym czasie odwiedzam różne hobbistyczne blogi i jestem pod wielkim wrażeniem Waszych prac :) nic tylko czerpać inspiracje! Skąd Wy bierzecie te wszystkie piękne wzory na hafty? Napotkałam się też na liczne blogowe zabawy, takie jak SAL, Candy, Tusual i inne. Myślę, że z czasem się połapie co i jak.
Dziś chciałam pokazać jakie zrobiłam cudaczne kulki z resztek włóczek:
Te śmiechowe buzie powstały z włóczek Yarn Art Jeans
Szydełko rozmiar 2,5 mm
Oczka doklejone klejem na gorąco
Buźki wyszywane muliną + filc 
Wypełnienie: kulka silikonowa

Pozdrawiam cieplutko :*

12 komentarzy:

  1. Świetne kuleczki-piłeczki :-)
    Wspaniały pomysł na wykorzystanie resztek włóczki.

    OdpowiedzUsuń
  2. Witaj! dziękuję za wizytę u mnie, postaram się zaglądać :)
    Kuleczki przezabawne :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Sympatyczne mordki. Kolorami odpędzają zimę :))
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczne są, takie pozytywne :)

    OdpowiedzUsuń
  5. O jakie fajne buzki 😁. Super pomysł. Chciałabym... marzenie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj nie są trudne :) na youtube jest dużo filmików do nauki, polecam :)

      Usuń
  6. Przesłodkie buźki :) Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetne te buźki! Zwłaszcza te z języczkami.;) Tak na początek: o candy to już pewnie wiesz, bo bierzesz udział, SAL to wspólne wyszywanie jednego wzoru, TUSAL to zabawa polegająca na zbieraniu resztek np. muliny do słoiczka i prezentowanie go co miesiąc w okresie nowiu. Nawiasem mówiąc bardzo mi się podoba twój bannerek z kotem.:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki Promyczku za wyjaśnienie :) już się częściowo zorientowałam. Czekam na okazje i może też się podejmie jakiś ciekawych wyzwań bo w grupie zawsze raźniej.
      Co do banerka to ja taka kociara jestem to i się trochę postarałam żeby było w temacie ;p

      Usuń
  8. O jakie one pocieszne. Już widzę jak się nimi rzucam z mężem.

    OdpowiedzUsuń
  9. Zakochalam sie po uszy! Az micha sama sie cieszy do nich... xD

    OdpowiedzUsuń
  10. Urocze kulki, no i nie da się nie uśmiechnąć:-)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...