piątek, 23 lutego 2018

Moje pierwsze amigurumi

Witajcie :)
Zmieniam status z biernego obserwatora na czynnego blogera. Zachwycam się rzeczami wykonanymi ręcznie. Nieraz sama czerpie inspiracje z Waszych blogów, pinteresta, grup facebookowych, ravelry itp. Mam na swoim koncie już niejedno handmade dlatego chce sobie to wszystko ładnie udokumentować na blogu. 
Zaczne od amigurumi... raczkuje jeszcze w tym temacie ale już coś zaczęłam tworzyć i.... skończyłam swoje pierwsze :) Marzą mi się te cudowne laleczki robione na szydełku <3 i będę dążyć do perfekcji żeby je ładnie wykonać.
A teraz przedstawiam kotki nazwane przez moją córeczkę 
CZIPS I RÓŻYCZKA:
Misie wykonane włóczką Alize Cotton Gold cieniowaną
Szydełko: 2,5mm




Pozdrowionka :)

16 komentarzy:

  1. Witam cię w blogowym świecie! Mam nadzieję, że blogowanie przyniesie ci wiele radości i satysfakcji. :) A koteczki są śliczne.:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Sympatyczne kociaki :) Robiłam kiedyś kotka z tego wzoru ale to było jeszcze zanim ktoś wpadł na genialny pomysł na użycie włóczki wielokolorowej.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Słodziaki!
    Fajnie, że dołączyłaś do blogowego świata :-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczne są.
    Szerokości na blogowej drodze!

    OdpowiedzUsuń
  5. Śliczne! Zapraszam do mnie na Candy :)))

    OdpowiedzUsuń
  6. Są absolutnie przepiękne. Takie sympatyczne mają mordki, jakbym miała dziecko to bym na pewno zamówiła jednego.

    OdpowiedzUsuń
  7. Te misie są przesłodkie! :) Dla mnie szydełko to czarna magia - tylko podziwiam! ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Witaj w blogowym świecie :) Przepiękne prace :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Czyli pierwsze koty za płoty.
    Początek udany.

    OdpowiedzUsuń
  10. Śliczne pluszaki ! Tak , blog to taki dla nas rękodzielniczek swoisty pamiętnik :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Bardzo fajne kociaki zrobiłaś i od razu widać że masz talent:-)
    Pozdrawiam cieplutko:-)

    OdpowiedzUsuń
  12. Pieknie, pięknie - i niedługo roczek blogowania!
    najlepszego :)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...