wtorek, 6 marca 2018

MOLLY DOLL Koniec! :)

Dziś skończyłam Molly 
Przyznam szczerze, że było to dla mnie wyzwanie. Musiałam się dodatkowo dowiadywać jak łączyć nogi i zrozumieć niektóre rzędy ze wzoru sweterka i czapki ale podołałam metodą prób i błędów. 

Laleczka mierzy od stóp do pompona na czapie 35 cm
Wykorzystane włóczki to:
Yarn Art Jeans kolorki: 03- mleczny, 07- beżowy, 20- różowy, 62-biały, 68- dżinsowy, 49- szary
Alize Baby Wool: seledynowy, 62- krem
Alize Cotton Gold: 87- antracyt
Szydełko: 2mm
Wypełnienie: kulka silikonowa
Dodatki: Włoski do lalek, bezpieczne oczy 5mm, drewniany guzik do sweterka
Przy okazji przedstawiam mojego Kotecka Brytyjskiego. Już się przywitała z Molly ;P




Dziękuje za wszystkie komentarze! :) Dajecie motor do działania. 
Pozdrowionka :*

25 komentarzy:

  1. Jestem pod ogromnym wrażeniem jaka śliczna ta lalka! A kociak tez nieziemski :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Brytyjczyki uwielbiam, cudne są!!! :) Laleczka nieziemska, śliczna!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  3. Laleczka prześliczna!

    Kot, mrrrrr-cudny!

    Pozdrawiam serdecznie
    Eva-Mimowolne Zauroczenia

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie wiem, co tu bardziej podziwiać: kota (uwielbiam brytyjczyki, zaraz po moim dachowcu;)) czy przecudną laleczkę.:) Fantastycznie ją ubrałaś.

    OdpowiedzUsuń
  5. No piękna i włosy jakie ma śliczne :)

    OdpowiedzUsuń
  6. No cudna ta lala Ci wyszła :-)
    A kociak świetny.

    OdpowiedzUsuń
  7. Lala Idealna :) Kot też przepiękny!

    OdpowiedzUsuń
  8. Przepiękna laleczka, super :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Laleczka wyszła bardzo profesjonalnie. Wygląda świetnie.
    A kotek - sama słodycz :))

    OdpowiedzUsuń
  10. Jest słodka i to zdjęcie z kociakiem super:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Lala super! Właśnie dzisiaj też skończyłam lalkę i czeka na zdjęcia :) Miała być Molly, ale w końcu padło na Tonton Doll.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzieki!:) to cierpliwie czekam na zdjecia Twojej laluni :)

      Usuń
  12. Lalka jest super! Kiedyś dostałam taka od mamy przyjaciółki ***

    OdpowiedzUsuń
  13. Piękna lala! Prefekcyjnie wykonana!
    Koteczek bardzo uroczy:)

    OdpowiedzUsuń
  14. Ło jaka ona urocza, jaka słodkaśna. A kiciuś tez wspaniały.

    OdpowiedzUsuń
  15. Jestem pod ogromnym wrażeniem. Laleczka jest prześliczna i dopracowana w każdym calu!
    Kociak przesłodki. Ślę głaskanko ^_^

    OdpowiedzUsuń
  16. Zachwycająca. Absolutnie perfekcyjna, wielkie GRATULACJE. <3

    OdpowiedzUsuń
  17. Jaka cudna ta lalka. Wszystko perfekcyjnie dopasowane.
    Mizianki dla kotełka!

    OdpowiedzUsuń
  18. Fantastycznie wyszła Ci ta lalka i z każdej strony wygląda świetnie!
    Kociak jest przeuroczy:-) Pozdrawiam cieplutko:-)

    OdpowiedzUsuń
  19. Lalka wyszła wspaniale! Od stóp do pompona jestem zachwycona :-))
    A kociak? Podbił moje serce, tym bardziej, że Córka moja właśnie szuka kotka tej rasy... :-)
    Pozdrawiam cieplutko :-)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...