niedziela, 28 kwietnia 2019

Molly Doll po raz drugi

Aktualnie u mnie czas z rękodziełem idzie powolutku, powolutku ale ciągle coś powstaje :)
Robię na zamówienie laleczkę Molly Doll. Już jedna wyszła spod mojego szydełka. Teraz robię jej "lepsze" ksero- myślę że wyjdzie staranniej. Robie sobie ją powolutku i bardzo dokładnie żeby była dopracowana idealnie :)
Obecnie mam ją w częściach.
Oto sweterek i guziczek który przyszyje jak już ubiorę lalę :)


A tutaj głowa i czapa :) Nosek i oczka już zrobione. W tle widać laleczkę Molly którą zrobiłam dla mojej córeczki już daawno temu. Pokazywałam ją kiedyś na blogu o TUTAJ (można zobaczyć w szczegółach).
Włosy... to jest coś co mnie przy pierwszej lali pokonało.. ale w końcu się udało. Na samą myśl że mam je mocować po raz drugi coś mi się dzieje :D




Hi hi.. ta czapa jest ekstra! A jak się ją fajnie robi. Ma bardzo ciekawy ścieg. Jak ją robiłam to zastanawiałam się nad zrobieniem kocyka lub pledu na sofe tym sposobem bo jest bardzo prosty i fajnie wygląda.


Buciki i nogi też już zrobiłam. Pisząc posta zorientowałam się że nie cyknełam zdjęcia. 
Większa część już za mną. Do zrobienia zostały mi już tylko rączki.
Niestety dziś przy zrobieniu sweterka złamałam szydełko 2 mm :( 
Musze kupić sobie jakieś dobrej jakości bo to to było takie ćmidełko które się nagrzewało podczas pracy i gieło. Może zaglądnie tutaj jakaś szydełkująca osóbka i coś doradzi odnośnie zakupu dobrego szydełka :) Byłabym wdzięczna.
Pozdrawiam cieplutko :*

6 komentarzy:

  1. Ta lala zapowiada się super :) A jak starannie wydziergana, podziwiam.

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajna będzie ta lalka już to widać, dopracowania w każdym detalu. Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Lalka na pewno wyjdzie Ci świetnie! Mnie ta czapka jakoś wyjść nie chciała i chyba muszę nad nią chwilkę posiedzieć:-)
    A co do szydełek, to ja lubię clover. Są wygodne, mają duży wybór rozmiarowy i są nienajdroższe.
    http://www.epasmanteria.pl/pl/szydelka-z-raczka-clover/3532-szydelko-z-wyprofilowana-raczka-050-mm-clover-051221114519.html
    Pozdrawiam cieplutko:-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Będzie fajna! Też polecam szydełka firmy clover.

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...