wtorek, 23 października 2018

Roses on White Chair KONIEC

Uff.. Igła mi się paliła w rękach żeby skończyć ten haft :)
Dane techniczne:
Gotowy zestaw Dimensions Roses on White Chair
Miejsce zakupu zestawu: Sklep internetowy Needle&Art
Materiał: kanwa Aida 14, kolor beżowy
Mulina: oryginalna od producenta Dimensions dołączona do zestawu
Ilość kolorów: 28 + kolory łączone
Rozmiar haftu: 36x28
Ścieg: krzyżykowy, półkrzyżykowy, back stitch, french knots


Kilka zbliżeń:



Wyszywało się bardzo przyjemnie. 
W zestawach Dimensions podoba mi się to że haft w efekcie końcowym jest niesamowicie żywy i jednocześnie stonowany kolorystycznie. Efekt końcowy mnie zadowolił. Jeszcze tylko oprawa haftu i będzie piękna ozdoba ściany. Mam już dla niego miejsce :)

A teraz czas na kolejny projekt!
Zakupy już dotarły więc kolejny post niebawem jak już poczynię jakieś xxx :)


12 komentarzy:

  1. Wyszło cudnie, jak zawsze zresztą jeśli chodzi o Dimensions ;) Jestem ciekawa kolejnego haftu :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękny dimek! Uwielbiam dimki... :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Cudny haft , podziwiam za te zdobienia :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Efekt mówi sam za siebie :) Warto było włączyć dopalania w igle.
    Ciekawe nad czym teraz będziesz pracować?

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękny obraz, a w ramie będzie wyglądał wspaniale!
    Pozdrawiam cieplutko:-)

    OdpowiedzUsuń
  6. Cudna, jaka precyzyjność w krzyżykach :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękny haft, też uwielbiam zestawy Dimensions, bardzo realistyczne, a nie przekombinowane, fajnie się je haftuje:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Haft prześliczny; szybciutko oprawiaj i zachwycaj się obrazem jako i ja się zachwycam swoim.
    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...