piątek, 12 października 2018

Roses on White Chair #3

Uf.. zawzięłam się konkretnie za igłę i nitkę i wyłania się coraz to więcej co cieszy moje oczy :) chciałabym go szybciutko skończyć bo już mnie korci następny pomysł. Staram się kończyć jeden projekt nim przejdę do następnego bo potem nie chce mi się już wracać do pierwszego i tworzą się tzw. "Ufoki" :p. Przyznaje się.. mam ich już kilka ale więcej mieć nie chce. Chociaż gdy tworzy się coś większego to fajnie jest mieć też inne urozmaicenie ;)

Tak się hafcikowi przybrało :)

Tutaj w trakcie pracy:





Przeglądając Wasze blogi napotykam się na zabawy SAL-owe. Kusicie nimi niemiłosiernie ;) I ja się skusiłam na SAL Makaronowy prowadzony na blogu Haftowany świat Iskierki. Będzie mi raźniej wyszywać z Wami a podglądanie postępów dziewczyn to będzie super motywacja do działania. Pierwszy raz biorę udział w takiej zabawie więc będzie to taki rodzaj testu systematyczności jak dla mnie.
Pozdrawiam Was cieplutko :*

5 komentarzy:

  1. Ładnie, coraz więcej krzyżyków :) Ja lubię mieć dwie zaczęte prace bo mogę przeskakiwać z jednej na drugą ;) Sal kusi, ale czasu brak.

    OdpowiedzUsuń
  2. ja wole pracowac nad jednym haftem :) choc niedawno siedzialam nad 4 projektami!!! nigdy wiecej :D piekny obrazek sie wylania :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękny obraz. Też mnie kusi, ale mam w tej chwili tyle projektów że kolejny musi poczekać

    OdpowiedzUsuń
  4. Obraz zapowiada się naprawdę bajecznie! Sale to fajna zabawa, choć ja narazie odpuszczam i wyszywam to co zaplanowane. Jednak Tobie miłego wyszywania życzę i pozdrawiam cieplutko:-)

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękny haft! Czekam na efekt końcowy! ;)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...