środa, 24 października 2018

Fairy on the Branch #1

Gdy tylko trafiłam na stronę internetowego sklepu Lena Lawson Needlearts zakochałam się <3 Jednym słowem MAGIA! Wiedziałam że nie przejdę obok tej strony obojętnie ;p
Nie mogłam się oprzeć i kupiłam jeden ze wzorów. 
Padło na Fairy on the Branch by Pascal Moguerou. 
Autorem wzoru jest Lena Lawson. 
Gdy tylko otrzymałam wzór zrobiłam zakupy na potrzeby tego haftu. Wybrałam na materiał  Len Belfast 32 ct, kolor jasnooliwkowy. Widziałam na Waszych blogach że Zweigart znajduje często zastosowanie dla haftu i widać prace na nim wychodzą cudnie :)


Postawiłam pierwsze xxx...
Nie ma dużo ale już coś ;)
Same te rajty są bardzo szczegółowe. Odcień odcieniem muliny pogania. Szykuje się spora zabawa z łączeniem kolorów i wykonywaniem ćwierć krzyżyków.. oj nie brakuje ich tutaj.



Zrobiłam zdjęcie z większej odległości na ciemnym tle bo chciałam uchwycić kolor lnu i wielkość pracy. Niestety zdjęcie nie oddaje dokładnie koloru tła a naprawdę jest jasnooliwkowe :( 
























<3

7 komentarzy:

  1. Ciekawa jestem jak wyjdzie :) Powodzenia :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Powodzenia! Rajstopki są zabójcze.:)

    OdpowiedzUsuń
  3. świetny wzór:)))i haft na lnie-cudeńko:))

    OdpowiedzUsuń
  4. Zapowiada się ciekawie, jestem ciekawa dalszych efektów :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Wybrałaś piękny wzór. Trzymam kciuki za realizację projektu i z przyjemnością będę podglądać kolejne odsłony tego haftu :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Wspaniały, co to będzie za haft!

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...