wtorek, 19 lutego 2019

Wymianka blogowa z Joasią

Jakiś czas temu napisała do mnie Asia z bloga Joasia&art proponując wymiankę blogową. 
Asi bardzo podobają się szydełkowe prace. Poprosiła mnie o koszyczki szydełkowe. Mi natomiast bardzo spodobała się biżuteria którą Asia tworzy (którą zresztą możecie pooglądać na blogu-link)

Gdy listonosz przyniósł paczuszkę to od razu miałam banana na twarzy od ucha do ucha :) 
Odpakowałam..i....
Moim oczom ukazały się ciekawe pakuneczki :D

Prześliczna zawieszka w morskim stylu z koralikową rozgwiazdą którą mam już wpiętą w klucze :)



Bransoletka + kolczyki (stonowane kolorki+ zawieszki <3) Asia trafiła w mój gust idealnie.




 I jeszcze znalazły się tutaj przydasie + słodkości :))
Takie drobiazgi a jak cieszą :)
Bardzo ucieszyłam się na widok Aidy Rustico. Nigdy nie miałam okazji wypróbować tego materiału a teraz będzie dla mnie jak znalazł.
Mulinki, guziczki, ruchome oczka, bobinki, foremka ma zakładkę <3

Natomiast ja dla Asi przygotowałam paczuszkę z akcentem szydełkowo- mydełkowym :)


Kilka słodkości, herbatki oraz..
Szydełkowe koszyczki:
Wykonane sznurkiem bawełnianym 5mm
szydełkiem 7mm
Podstawą były tutaj gotowe dna koszyczków ze specjalnymi oczkami, które przerabia się szydełkiem. 



Mydełka (mydełko jodełkowe oraz z racji że niedawno były walentynki to i znalazło się mydełko walentynkowe) :)
Mydełka wykonane zostały z bazy glicerynowej + masło shea; naturalne barwiki wodne+ zapachy
Mydełka pełnią funkcję nawilżająco- odżywiającą.



Asiu! Bardzo Ci dziękuję za tą wymiankę! Sprawiłaś mi dużo radości.
Mam nadzieję że koszyczki i mydełka przypadły Ci do gustu i będą Ci służyć :)
Była to moja pierwsza taka wymianka i mam nadzieję że nie ostatnia.

Pozdrowienia :*

8 komentarzy:

  1. Piękna wymianka - cudownie sie obdarowałyście - mydełka z muffinowych foremek - cudo!

    OdpowiedzUsuń
  2. Mydełka super i koszyczki piękne :) i dziękuje Merry za wymiankę :) fajna sprawa.

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękne prezenty sobie przygotowalyscie

    OdpowiedzUsuń
  4. Wspaniała wymianka!
    Bardzo fajny pomysł na gotowe dno koszyczka.

    OdpowiedzUsuń
  5. Obie strony wywiązały się z zadania na szóstkę! To co sobie przesłałyście, jest rewelacyjne.:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetna wymianka!Przepiękne upominki, może pewnego dnia zrobisz ja ze mną?😊

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...