wtorek, 27 listopada 2018

Mydełka glicerynowe #czarne mydło #pomarańcza #mango

Lubie wszechstronne rękodzieło i eksperymenty w tej dziedzinie.
A gdy końcowy efekt jest zadowalający to jestem z siebie dumna ;P
I tak spróbowałam zrobić mydełka. Kupiłam potrzebne półprodukty i zabrałam się do dzieła.
I musze przyznać że wyszło całkiem przyzwoicie.

Czarne mydło:
składniki: baza mydlana z masłem shea, węgiel aktywny, zapach mango

Mydełko bardzo delikatne, nawilżające, oczyszczające, absorbujące, antybakteryjne. 
Świetnie nadaje się do mycia skóry twarzy.

Mydełko dwuwarstwowe z pomarańczą
Mydełko o zapachu pomarańczowym z zatopioną pomarańczą w bazie glicerynowej.
Spód mydełka stanowi baza z masłem shea.
Mydełko odżywia i nawilża skórę. Świetnie nadaje się do całego ciała.



Mydełko mango z zatopioną pomarańczą i peelingiem z soli himalajskiej
Mydełko o zapachu mango. Powstało z resztek bazy mydlanej. Spód stanowi baza glicerynowa, góra to baza z masłem shea+ drobinki soli himalajskiej.
Mydełko stanowi delikatny peeling skóry.




Uściski :*

17 komentarzy:

  1. Dziękuję za odwiedziny! Chętnie i ja u Ciebie się rozgoszczę. Mydełka wyglądają cudnie:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Coś nowego, coś pomysłowego :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Fantastyczne te mydełka, szczególnie zainteresowały mnie te z węglem, to ostatnio modny składnik w wielu kosmetykach.:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj tak :) węgiel ma wiele fajnych właściwości :)

      Usuń
  4. Te mydełka wyglądają bardzo... smakowicie. Szczególnie te z białą pianką i pomarańczową galaretką :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Przepiękne są te mydełka i duży plus za tyle własnościowi. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  6. wyglądają genialnie :) a skąd brałaś przepisy na mydełka? i jakich używałaś foremek?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje :)
      Nie miałam konkretnego przepisu. Rozpuszczałam kawałek bazy mydlanej, dodawałam tyle kropelek barwnika żeby uzyskać odpowiedni kolor i z zapachem tak samo. Dodatki wedle uznania. Tak wszystko na czuja :)

      Usuń
  7. Ale fajne mydełka zrobiłaś i jakie pomysłowe. Jak znalazł będą na prezent :).

    OdpowiedzUsuń
  8. Też ostatnio zainspirowałam się mydełkami. Ale narazie podglądałam w internecie co z czym i po ile.
    Ja mam słomiany zapał i pewnie na tym się skończy

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zachęcam! Nie ma to jak własnoręcznie wykonane kosmetyki :))

      Usuń
  9. Kochana świetne te kształty mydełek, fajne formy, a te czarne ciekawi mnie najbardziej jeśli chodzi o skład :) Widzę że też tak jak ja haftujesz :) Jeśli jesteś chętna proponuje wymianę ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje Ci bardzo! :)
      Wymianka jak najbardziej! Pozdrawiam

      Usuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...